Jakie ćwiczenia na cellulit na udach?

Cellulit a więc największa, współczesna zmora kobiet ceniących sobie wygląd zewnętrzny jest niczym innymi jak nieprawidłowym rozmieszczeniem tkanki tłuszczowej w okolicach łydek, ud, pośladków, brzucha oraz przedramienia. Występuję on wspólnie z obrzękiem tkanki podskórnej w postaci zmian włóknistych. Najczęściej pojawia się u kobiet w wieku 25 lat i wzwyż. Obserwuje się zależności nasilające pojawienie lipodystrofii z takimi zjawiskami jak ciąża, menopauza i nieuregulowana gospodarka hormonalna. Cellulit charakteryzuje nieestetyczny wygląd, ponieważ ujawnia się w postaci fałdów, grudek czy zgrubień. W niektórych przypadkach może on wywoływać ból u kobiet.

Takie schorzenie nie jest niebezpieczne dla zdrowia człowieka. Jedyne nieprzyjemne konsekwencje może on powodować ze względów wizualnych. Problem cellulitu najczęściej poruszany jest w okresie letnim, kiedy Panie pragną odkryć swoje ciało, ale niestety blokuje je właśnie on. W jaki sposób zredukować cellulit i czy da się go całkowicie wyeliminować dostępnymi na dzień dzisiejszy środkami? Przeczytaj też: Jak odróżnić cellulit wodny od tłuszczowego?

Obecnie, istnieje wiele sposobów na zminimalizowanie cellulitu na naszej skórze, zwłaszcza w okolicach nóg i brzucha. Do najbardziej popularnych środków zalicza się wszelkiego rodzaju kosmetyki, począwszy od balsamów, skończywszy na peelingach i maseczkach (zobacz: http://kremynacellulit.com.pl/najlepsze-kosmetyki-na-cellulit-podpowiadamy/). Charakteryzują się one niską skutecznością, choć najbardziej widoczne efekty zauważalne są u kobiet z młodą skórą. Godnym polecenia jest najnowszy krem na cellulit marki Vialise, który przywraca prawidłowe krążenie skóry, wzmacnia tkankę i przyspiesza rozpad tłuszczów. Jest idealnym preparatem uzupełniającym inne metody walki z lipodystrofią jak np. specjalne ćwiczenia. Aby pozbyć się pomarszczonej skóry należy przynajmniej trzy razy w tygodniu wykonać intensywny, godzinny trening składający się z następujących ćwiczeń. Po pierwsze, zaleca się ćwiczenia rzeźbiące uda i pośladki, czyli przysiady z niewielkim obciążeniem. Po drugie, fantastycznym sposobem jest wykonywanie tak zwanych wykroków w kilku seriach. Po trzecie, aby zgubić nadmierną tkankę tłuszczową należy wpleść w trening szybki trucht i popularne na salach fitness planki. Dla uzupełnienia walki z cellulitem warto przynajmniej raz w tygodniu pobiegać lub też pojeździć na rowerze na długim dystansie w równomiernym tempie.